GBK fractie vergadert op locatie

Het zomerreces zit er op. Politiek Koggenland komt weer op gang. Zo ook de GBK fractie. De eerste 2 fractie vergaderingen zitten er inmiddels alweer op. En waar we dat normaal gesproken doen in één van de vergaderruimtes in het gemeentehuis ; we kiezen er nu voor om dat wat vaker op locatie te doen.

De eerste keer vergaderden we op het terras bij Eetcafé aan het water Les Deux Ponts in Oudendijk. Afgelopen woensdag streken we neer bij Meet, Greet & EatCafé d’Ontmoeting.

Tijdens de vergaderingen passeren veel onderwerpen de revue. We bereiden de raadsvergaderingen voor, bepalen onze standpunten, verdelen de taken en bespreken rekenkameronderzoeken, auditcommissie etc. Maar daarnaast gaat het bijvoorbeeld ook over de actualiteiten in Koggenland, onze website ( die mag wel ‘ns wat worden opgeleukt) en héél voorzichtig komen ook de volgende verkiezingen alweer een beetje in zicht.

De fractievergaderingen verlopen eigenlijk altijd in een prima sfeer. We luisteren, er is veel ruimte én respect voor elkaars mening. En die is heus niet altijd hetzelfde. Maar onder aan de streep hebben we allemaal het beste met Koggenland voor.

Wilt u ‘ns kennismaken met de GBK fractie? Iets vragen? Of misschien zelfs meepraten tijdens ons overleg? Stuur dan een berichtje naar info@gemeentebelangenkoggenland.nl of kom gewoon een keertje langs.

De volgende keer, 25 september, vergadert GBK van 20:00 – 22:00 uur in -zoals de website het vermeldt- het gezelligste dorps café van Noord Holland, Café de Ridder

Op de foto de GBK fractie vlnr : Arti Schipper, Marian van Kampen (wethouder), Marjolijn Sleven, René de Weerd, Patricia Hoven. Fractievoorzitter René Klok ontbreekt, evenals Frank Schuitemaker. De laatste maakte de foto 🙂