GBK luistert, denkt en doet. Doe mee!

Denk mee, doe lokaal

Denk mee

Wil je meepraten over onderwerpen die actueel zijn in de lokale politiek van Koggenland; woningbouw, omgevingswet, sociaal domein, verenigingsleven, duurzaamheid, toerisme, uitgaansleven, klimaatadaptie, jeugdzorg, enz.

Heb je goede ideeën voor jouw straat, buurt of dorp en vind jij het belangrijk dat een lokale politieke partij vertegenwoordigd blijft in de gemeenteraad?

Doe lokaal en word lid van GBK

Wat kun je nog meer doen om ons te helpen in de gemeenteraad te blijven na 2022?

Neem deel in onze steunfractie en praat mee over alle onderwerpen die Koggenland aangaan. Of misschien heb je wel ambitie om raadslid te worden!

Spreekt dit jou aan. Neem contact op met ons via onze de website of via 1 van onze raadsleden. Of kom op maandagochtend langs op het gemeentehuis waar wij van 10.00 – 11.00 uur als fractie aanwezig zijn.

We kijken uit naar mensen die zich bij ons aansluiten en zich in willen zetten voor de lokale politieke onderwerpen.

Wij hebben er zin in en kom ‘s langs om een koppie!

Groet,

Karin, René, Arti en Marian

Zie ook onze website www.gemeentebelangenkoggenland.nl

2 thoughts on “GBK luistert, denkt en doet. Doe mee!