Herdenking 4 mei Berkhout 2022

Met het thema ‘Vrijheid in verbondenheid’ was er om 19.00 een muzikale Herdenkingsbijeenkomst in de Berkhouter Kerk. Wederom heel fijn om te zien dat zowel de oudere als jongere generatie daarbij aanwezig waren. . Zeker gezien de huidige situatie in de wereld van vandaag.

Van GBK waren Marjolijn Sleven, Frank Schuitemaker en Marian van Kampen aanwezig.

Wethouder Rosalien van Dolder hield een toespraak en ook droeg Anne Klaij van de Kindergemeenteraad een mooi gedicht voor.  Juliet Beuken zong het lied ‘Vrede’.

Namens het gemeentebestuur Koggenland werd er door wethouder Rosalien van Dolder en kinderraadslid Anne Kleij een krans bij het monument neergelegd. De andere aanwezigen kregen allemaal een roos aangereikt om die vervolgens bij het monument neer te kunnen leggen.

Na de ceremonie was er in de kerk nog een informele samenkomst.

René Klok verzorgde de Herdenkingsbijeenkomst dit jaar in Obdam

Op de foto Marian van Kampen en Marjolijn Sleven