Kandidaat raadslid Marian van Kampen stelt zich aan u voor:

Hallo, ik ben Marian van kampen, lijsttrekker van Gemeente Belangen Koggenland.

Al 54 jaar woon en werk ik in deze prachtige gemeente, ik ben opgegroeid op een boerderij in Spierdijk in een gezin met 8 kinderen en  woon nu in de mooie Wogmeer polder.

In Berkhout werk ik in  de kinderopvang en eerder werkte ik in het basisonderwijs. Ik heb een man en 2 kinderen van 24 en 21 jaar oud.  Ik voel me verbonden met de gemeente.

5 jaar ben ik inmiddels betrokken bij de Lokale Politiek in Koggenland. Het laatste jaar als raadslid.  Vanaf 16 maart zal ik ook de fractievoorzitter zijn van GBK.

• Ik ga voor een groen Koggenland waar het voor de inwoners fijn leven, wonen, werken en recreëren is.

• De komende 4 jaar ga ik mij inzetten voor woningen voor jongeren en senioren,  Ook het wonen met extra zorg voor ouderen ; kortom gevarieerd wonen voor alle doelgroepen.

• Het behouden van de dorpshuizen in de kernen is noodzaak en maak ik me sterk voor, deze  zorgen voor de sociale samenhang in de gemeente.

• Er zijn ook meerdere verkeerssituaties die aandacht verdienen. Fietsers en voetgangers moeten veilig kunnen deelnemen aan het verkeer.

• Ik ga voor een park in Ursem en een TOP, dit is een toeristische overstapplaats. Koggenland komt ook recreatief op de kaart . Initiatieven voor kleinschalige campings of een standplaats voor campers zal ik steunen.

• Qua energietransitie is de voorkeur voor zonnepanelen op de daken van woningen en bedrijven en kleine windmolens op het erf van de agrariërs. Geen grote zonneweides. Initiatieven voor alternatieve energiebronnen zal ik steunen.

• Voor de huisartsen een goede plek aan de Leet.

• En een mooie nieuwe school voor Spierdijk en Hensbroek.

• U hoort het al. Genoeg plannen en ideeën voor 4 jaar., Ik heb veel energie en wil heel graag aan de slag met ons fijne team GBK.

• Stem lokaal en stem lijst 3 , stem GBK op 14, 15 of 16 maart!

2 thoughts on “Kandidaat raadslid Marian van Kampen stelt zich aan u voor:

1. Beste Aart Jan,

Bedankt voor je bericht en je vragen.
      Voor bebouwing dicht bij boerenbedrijven zijn regels en afspraken ivm geurcirkel, geluid, stank enz. Dus bebouwing liever niet dicht bij boerenbedrijven.
      GBK gaat zich inzetten voor isolatie van woningen en zon op dak op bedrijfspanden, woningen en gemeentepanden. Geen grote zonneweides op agrarische grond. Kleine zonneweides op het erf voor eigen gebruik zijn we voorstander van. Dit zien we als betere mogelijkheid, gezien ook de infrastructuur voor electriciteit die volledig volloopt in West Friesland.

Ik hoop je zo een voldoende antwoord te hebben gegeven. Succes met stemmen en het maken van je keuze.

groeten Marian van Kampen