Kandidaat raadslid Marjolijn Sleven stelt zich aan u voor

Ik ben Marjolijn Sleven en 47 jaar oud.

Als geboren Gelderse ben ik 13 jaar geleden vanuit het bosrijke Gelderland naar het weidse Noord-Holland verhuisd.

Samen met mijn man Martijn hebben we 2 zonen en een dochter. Ondanks dat ik zo nu en dan de bossen erg mis, ben ik van het Noord-Hollandse landschap met de weidse blik en prachtige wolkenluchten gaan houden.  Waar ik in het begin moest wennen aan de West-Friese nuchterheid en directheid, ben ik dat juist gaan waarderen. Dat hoop ik ook terug te vinden binnen de lokale politiek. Als lokale partij willen wij benaderbaar zijn en staan wij open voor ieders mening. Wij denken graag met u mee!

Ik ben 25 jaar werkzaam binnen het onderwijs en kinderopvang. Tegenwoordig als peuterjuffrouw binnen de gemeente, waar ik met veel enthousiasme en toewijding mijn beroep uitoefen. Hoe mooi is het om een positieve bijdrage te kunnen leveren in de ontwikkeling van jonge kinderen. Zij zijn immers de toekomst! Zo hoop ik ook een positieve en betrokken bijdrage te kunnen leveren, in het creëren van een plezierige en mooie leefomgeving,  voor alle inwoners jong en oud binnen onze prachtige gemeente Koggenland.