Kandidaat raadslid René Klok stelt zich aan u voor

Wie is  René Klok?

Inmiddels 70 jaar en nog vol energie, hoe mooi is dat.

Gelukkig getrouwd in 1973, de 50 jaar schiet al mooi op.

2 kinderen en een kleinkind van 4 en een nieuwe op komst. Prachtig hoor.

Vanaf 2007, na de gemeentelijke herindeling Obdam en Wester Koggenland  in de lokale politiek voor de mooie partij Gemeente Belangen Koggenland. Vanaf 2008 fractie voorzitter tot aan de verkiezingen 16 maart 2022 want dan gaat het stokje over naar Marian van Kampen. Mooi en fijn om te zien met hoeveel enthousiasme zij dit oppakt.

Op de kieslijst sta ik nu op plek 4 en zal deze met plezier invullen .

Maar waarom in de politiek? Als je van veel zaken wat vind is de vraag wat ga je er zelf aan doen of blijf je op de zij lijn staan……… nee dus, daarom ben ik weer verkiesbaar.

In mijn werkzaam leven heb ik mooie functies mogen vervullen. De passie om met een menselijke aanpak een wezenlijke bijdrage te leveren aan de rendementsverbetering van organisaties, heeft mij  langs meerdere profit – en loss  verantwoordelijke posities geleid. Mijn opdrachtgevers bevonden zich zowel in de grootzakelijke markt, als in het MKB.

Mijn ervaring heb ik opgedaan als:

–   Scheepswerktuigkundige  bij de Nederlandse Koopvaardij.

–   Projectmanager bij Alfa Laval , in de zuivel en voedingsmiddelen industrie.

–   Service manager  Bij Carrier, Klimaat beheersing en koel industrie.

–   Directeur, Service Systema onderdeel van de Borneo-Sumatra handelsorganisatie.

–   Directievoering  bij verschillende installatie bedrijven.

–   Senior Accountmanager / Connectivist  in diverse geledingen van KPN .

Ook actief als zelfstandig ondernemer en eigenaar van KBD (Klok Business Development).

“Doorhebben waar het pijn doet en daar duurzaam iets aan veranderen” is mijn motto.

Ik benut mijn kennis van het commerciële werkveld om meerwaarde te creëren als

adviseur, bestuurder of als klankbord van directies.

De betrokkenheid bij het onderwijs en speciaal onderwijs, slecht horend en spraak-taal, is groot geweest.

De nodige jaren in verschillende ouder- mede zeggenschappen raden, zowel voor de lagere als middelbare school, een rol gespeeld.

Heden ook actief als voorzitter van het 4 mei comité Obdam-Hensbroek en verzorg de klaverjasmiddag voor de ouderenbond in de Brink in Obdam.

1 keer in de 14 dagen van september tot april.

Natuurlijk zijn er ook hobby’s:  Cultuur, kunst, reizen, wandelen en zeilen