Lijsttrekker en beoogd fractievoorzitter Marian van Kampen heeft de bezoekers mogen toespreken over:

Woningbouw, locatie Marcuskerk, nieuwbouw school, verkeersveiligheid en opknappen speeltuinen.
Zo enkele onderwerpen waarover met inwoners van Hensbroek-Wogmeer, afgevaardigden van politieke partijen en de gemeente Koggenland in gesprek gegaan werd op 1 maart 2022.
Denk en doe mee was de oproep van de Dorpsraad? GBK was erbij. Raadsleden René Klok en Marian van Kampen waren erbij tijdens de oprichtingsavond van de Dorpsraad Hensbroek-Wogmeer. In Dorpshuis De Oude School te Hensbroek.

4 thoughts on “Marian van Kampen houdt haar maiden speech bij oprichtingsavond Dorpsraad Hensbroek-Wogmeer

1. Beste Marian, ik mis wat hier in Ursem en zie veel te veel reclameborden van de VVD.
    Ik heb een hekel aan de VVD maar ben bang dat zoals elk jaar de VVD weer de grootste partij word en helemaal nu Roos (wethouder VVD) wonen in haar portefeuille heeft en zij groot op de verkiezing poster prijkt en dan ook nog regelmatig in het koggenblaadje verschijnt.
    Ik weet Gerard haar man en Compagnon van haar advocaten kantoor doet er ook van alles aan om de VVD te laten winnen.
    Ik mis de verkiezing posters van Gemeentebelangen.
    Je mag er bij mij een brengen die plak ik dan voor mijn raam.
    Zuidgouw 86 Ursem

1. Beste Kees,

Wat fijn dat je ons in onze verkiezingscampagne wilt helpen.
      Er komt een poster naar je toe.
      Ook ik vind dat de VVD veel teveel reclameborden plaatst. Lokale partijen zoals wij van GBK hebben gewoon niet zoveel budget om ook zoveel reclame te kunnen maken.
      We doen ons uiterste best om de inwoners te bereiken en te overtuigen van onze standpunten.
      We hopen dan ook op een mooie verkiezingsuitslag.

Vriendelijke groeten, Marian van Kampen

2. Nu de uitslag is goed evengoed jammer dat de VVD nog zo groot is gebleven maar het was een ongelijke strijd ten eerste het aantal borden en posters een grote bus onder geplakt met VVD posters en om het nog “echter” te laten lijken met STEMBUS erop bij het oude winkelcentrum dan nog Kuiper (Roest) er bij getrokken nam ook nogal wat stemmen mee vanuit haar vorige partij Welzijn Koggenland en als klap op de vuurpijl hebben de VVD-ers stem VVD Koggenland op verscheidene plekken op het trottoir gespoten met verf, ik heb het er nog geprobeerd af te halen met peut maar lukte niet.
    Hoop wel dat Gerard Zaalberg de rekening plus boete krijgt je weet wel de man van de wethouder.
    En dan ook nog het grote aantal kandidaat raadsleden wat er op het stembiljet stond.
    Jammer jammer en kijk uit voor Rosalien het is een wolf in schaapskleren
    Sterkte ermee.